بازیابی از کووید 19 با استفاده از فناوری های حسابداری

دسته بندي : نرم افزار » حسابداری
این پاورپوینت در زمینه مسائل جاری حسابداری می باشد و نقش فناوری حسابداری را در زمان کرونا مورد بررسی قرار داده و راهکار های لازم را جهت جبران خسارات اقتصادی دوران کرونا بیان نموده است که دارای 17 اسلاید مفهومی بوده که به صورت واضح مقاله انگلیسی Recovery from Covid-19 towards a low-carbon economy: a role for accounting technologies in designing, implementing and assessing stimulus packages را به صورت روان تشریح میکند.

بخشی از متن:
می توان ازفناوری های حسابداری برای کمک به بسته های محرک در دستیابی به اهداف توام محرک اقتصادی وکاهش آب و هوا استفاده کرد.
با استفاده از دیدگاه منطق سازمانی می توان نشان داد که با وجود نتایج مالی گسترده تغییرات آب وهوا،پاسخ آب وهوای فعلی تحت تاثیر منطق اقتصادی ست که اقدام محدود را توجیح می کند،علاوه براین با وجود پتانسیل بالا،فناوری های حسابداری به طورگسترده در طراحی بسته های محرک استفاده نمی شود به همین دلیل در این مقاله چارچوبی برای ادغام صریح فناوری های حسابداری موجود در طراحی،تحویل وبررسی بسته های محرک ایجاد می شود.
بدین وسیله همزمان با بحران آب وهوا امکان رشد اقتصادی وبرابری اجتماعی را فراهم می کند. 
دسته بندی: نرم افزار » حسابداری

تعداد مشاهده: 3715 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 17

حجم فایل:1,599 کیلوبایت

 قیمت: 8,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252
  • راهنمای استفاده:
    پاورپوینت حاظر به صورت سلیس و روان نوشته شده واستفاده ازآن با مشکل خاصی مواجه نمیباشد.

  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل حاضر در قالب پاورپوینت بوده و دارای 17 اسلاید می باشد که طبق مقالهRecovery from Covid-19 towards a low-carbon economy: a role for accounting technologies in designing, implementing and assessing stimulus packages تهیه شده است.