پاورپوینت وال مارت پرفروش ترین خرده فروشی جهانی که با استراتژی بازاریابی و فروش خود،دنیای تجارت را ت

دسته بندي : کارآفرینی » صنایع غذایی
داستان والمارت بزرگترین فروشگاه جهان


دراین فایل مطالب ارزشمند درموضوع وال مارت بزرگترین خرده فروشی جهان ، شناخت بازار وتوسعه راهبردهای بازاریابی درصنعت خرده فروشی ،بخش بندی بازارها ومشتریان از دیگاه های صاحب نظر بازاریابی با ۱۸۵ اسلاید ویژه ارائه می گرددو می تواندبرای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی ،همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که راهبردهای بازاریابی را ارزشمند می دانند ؛قرار گیرد.

داستان و تاریخچه والمارت در سال ۱۹۶۲ توسط سام والتون در راجرز آرکانزاس تاسیس شد و رشد اولیه خود را در مناطق روستایی متمرکز کرد و بدین ترتیب از رقابت مستقیم با غول های خرده فروشی مانند سیرز و کمارت پیشروی کرد. همزمان با رشد ، شرکت فرمت های خرده فروشی جدیدی از جمله انبارهای تخفیف (Sam’s Club 1983) و (Wal-Mart Supercenters 1988) را توسعه داد. در طی یک دهه از افتتاحیه مواد غذایی ترکیبی و فروشگاه های supercenters ، وال مارت به یکی از بزرگ ترین فروشگاه های زنجیره ای ایالات متحده تبدیل شده بود.

تأکید بر توجه مشتری (به عنوان مثال ، تبلیغات مستقیم پست الکترونیکی) ، کنترل هزینه ها (به عنوان مثال ، واردات ارزان قیمت) و کارایی در شبکه های توزیع آن (به عنوان مثال انبارهای منطقه ای) به وال مارت کمک کرد تا به بزرگترین فروشگاه جهان در ایالات متحده در سال ۱۹۹۰ تبدیل شود.
تاریخچه والمارت

یک سال بعد با افتتاح فروشگاه در مکزیک به بازارهای بین المللی منتقل شد و رشد یا از طریق فروشگاه های جدید و یا خرید خرده فروشان مستقر در کشورهایی مانند کانادا ، چین ، آلمان و انگلستان ادامه یافت. این شرکت بلافاصله پس از مرگ والتون در سال ۱۹۹۲ با افت فروش روبرو شد اما با معرفی نام تجاری بزرگ شرکت در سال ۱۹۹۳ مجدداً به بازار برگشت.

در سال های پس از مرگ والتون ، این شرکت از نظر مالی صرفه اقتصادی کم تری داشت و برای تأمین مالی سریعاً بدهی شرکت ها را جمع کرد. تا سال ۱۹۹۵ فروش وال مارت دو برابر شد ، تا سال ۱۹۹۹ این شرکت به بزرگ ترین کارفرمای خصوصی جهان تبدیل شد و تا سال ۲۰۰۱ فروش کلی آن از فروش اکسون موبیل پیشی گرفت و وال مارت را به عنوان بزرگ ترین شرکت در جهان رتبه بندی کرد و داستان والمارت بزرگترین فروشگاه جهان آغاز شد.

اهداف والمارت

دفتر مرکزی این شرکت در ایالات متحده واقع شده است. هدف اصلی این شرکت ارائه تخفیف های مداوم ، خدمات مشتری وفادار و خدمات سریع و دوستانه است.

اهداف والمارت برای گسترش تجارت خود در شهرهای بزرگ و همچنین گسترش فروشگاه های زنجیره ای در سراسر جهان است. فروشگاه های زنجیره ای والمارت به چهار بخش Walmart Supercentres ، فروشگاه های تخفیف ، بازارهای همسایگی و انبارهای Sam’s Club ها تقسیم شده اند که بیش از ۱۰۰ میلیون مشتری از این فروشگاه ها بازدید می کنند.

این فروشگاه برای تجار کوچک و جوامع در آمریکا بسیار ناخوشایند است. چون پیشنهادات ارزان قیمت و بهترین خدمات به مشتریان را ارائه می دهد. این وضعیت برای بازرگانان و تجار کوچک در آمریکا بسیار بد است.

والمارت می آید و تمام فروشگاه های کوچک را تصاحب می کند. قدرت خرید ، بازاریابی تهاجمی و ارائه قیمت های پایین به مشتری توسط والمارت ، تمایل به جذب تجارت توسط بازرگانان کوچک دارد.

به تدریج رویای شرکت والمارت برای تبدیل شدن به بزرگترین فروشگاه در جهان روز به روز در حال پر شدن است. اما متاسفانه ، آن ها با اقدامات اشتباه تجارت خود را افزایش می دهند و به فرهنگ جوامع احترام نمی گذارند.

تاریخچه رویدادهای والمارت

رویداد های موجود در تاریخچه والمارت به ترتیب زیر است:

۱۹۶۰ : سام والتون اولین فروشگاه تخفیف خود را در راجرز ، آرکانزاس افتتاح کرد.
۱۹۸۱: والمارت بزرگ ترین شرکت در آمریکا شد.
۱۹۸۱: پس از تبدیل شدن به بزرگ ترین شرکت در آمریکا ، آنها فروشگاه های خود را در یک شهر کوچک لوئیزیانا افتتاح کردند.
۱۹۸۳: والمارت فروشگاه های خود را در پاوهوسکا و اوکلاهما افتتاح کرد.
۱۹۸۶: والمارت ادعا کرد که می تواند بیش از ۴۰۰۰ شغل را به انجمن های آمریکایی بازگرداند.
۱۹۸۹: آن ها کمپینی را درباره آگاهی از محیط زیست که والمارت از زمین ، آب و هوا آگاه است ، هدایت می کنند.
۱۹۹۰: برخی از گروه های فعال علیه گسترش فروشگاه والمارت وجود دارند.
۳۱ دسامبر ۱۹۹۰: والمارت فروشگاه های خود را در لوئیزیانا تعطیل کرد.
پنجم نوامبر ۱۹۹۱: والمارت فروشگاه خود را در شهر Lowa افتتاح کرد.
۶ اکتبر ۱۹۹۸: بنیانگذار والمارت ، سام والتون ، یک خیریه خانوادگی به نام بنیاد حمایت خیرخواهانه خانواده Walton ایجاد کرد.
ژوئن ۱۹۹۹: والمارت زنجیره Asda را به دست گرفت ، اکنون آن ها فروشگاه ها و انبارهایی در سراسر ایالات متحده دارند.
۲۰۰۱: به بزرگ ترین فروشگاه زنجیره ای جهان تبدیل می شود و فروشی عظیم ۱۹۱ میلیارد دلاری دارد.
۲۰۰۳: والمارت فروشگاه های خود را در پکن افتتاح کرد و تاکنون ۲۲ فروشگاه در چین دارند.
۲۰۰۶: والمارت فروشگاه های خود را در آلمان تعطیل کرد.
جولای ۲۰۰۷: والمارت بیش از ۲۵۰۰ واحد فروشگاه در سراسر جهان و بیش از ۵۰۰۰۰۰ کارفرما در برخی کشورها در حال فعالیت دارد.
۲۰۰۷: تا پایان سال جاری ، آن ها ۴۵ میلیارد دلار خالص فروش داشته اند.
۲۰۰۸: والمارت امکانات عمده فروشی خود را در هند افتتاح کرد.

مدل تجاری والمارت بزرگ ترین فروشگاه جهان

مدل کسب و کار والمارت حذف واسطه از کانال های توزیع است. مزیت بعد از برکناری واسطه این است که با تهیه محصولات با هزینه کم تر سود را به مصرف کننده برسانید.

انگیزه اصلی استراتژی تجاری والمارت ورود به هر بخش از بازار و تسلط بر بازار با ارائه محصولات با قیمت پایین است. استراتژی اصلی بازاریابی شرکت مبتنی بر پیشبرد قیمت ، رقابت پذیری و ارائه تجربه ای عالی با شعار Everyday Low Price است.
تاریخچه والمارت : بخش های اصلی والمارت

تاریخچه والمارت آن را به سه بخش اصلی تقسیم می کند.

Walmart U.S

Walmart U.S در ایالات متحده کار می کند. آن ها محصولات و خدماتی را که به طور فیزیکی در فروشگاه ها وجود ندارد به مشتریان ارائه می دهند. آن ها خدمات خود را از طریق وب سایت و برنامه تلفن همراه ارائه می دهند. وب سایت شرکت Walmart از ویژگی خاصی برخوردار است که شخص ثالث را برای فروش محصولات فراهم می کند. این شرکت تجارت خود را در سیستم عامل های مختلف مانند سوپرمارکت ها ، فروشگاه های تخفیف ، بازارهای محله و وب سایت های تجارت الکترونیکی انجام می دهد.

Walmart International

Walmart International نیز به سه بخش خرده فروشان ، عمده فروشان و سایر پروژه های کوچک تقسیم شده است. این بخش ها همچنین به بخش های مختلفی مانند سوپرمارکت ها ، انبارها ، وسایل الکترونیکی ، فروشگاه های پوشاک ، داروخانه ها ، خرده فروشی های دیجیتال و بسیاری دیگر تقسیم می شوند.

Sam’s Club

این پلت فرم آنلاین شرکت Walmart است ، به عنوان مثال ، “samsclub.com”. این باشگاه متشکل از عضویت تنها فعالیت های خرده فروشی انبار است. این بخش شامل باشگاه های انبار در ایالات متحده و همچنین samsclub.com است.

استراتژی بازاریابی والمارت

تجزیه و تحلیل استراتژی کسب و کار والمارت یکی از مه مترین قسمت های هر کسب و کار چه کوچک و چه بزرگ است. تهیه یک برنامه بازاریابی موثر برای بقا در بازار بسیار مهم است.

Walmart از اصل روش نفوذ بازاریابی تجاری استفاده می کند که برای جذب بازار با ارائه قیمت های پایین تر و قیمت های رقابتی به مصرف کنندگان استفاده می شود.

این شرکت از رهبری هزینه پیروی می کند که سود کلانی را برای شرکت به همراه دارد. این شرکت قیمت های پایینی را به مصرف کننده ارائه می دهد و برای حفظ ارتباط بین والمارت و مشتری با همه مشتری ها به عنوان پادشاه بازار رفتار می کند.
والمارت چگونه درآمد ایجاد می کند؟

با بررسی تاریخچه والمارت می فهمیم که مدل درآمد والمارت با اصل خرید عمده به صورت یک جا در ارتباط است. در این سیستم ، آن ها تخفیف زیادی از تولید کنندگان دریافت می کنند. و در مقادیر کم با قیمت پایین به فروش می رسند. با کاهش قیمت آن ها حجم فروش بالایی دارند که از طریق آن درآمد بالایی به دست می آورند. والمارت با حذف واسطه و فروش مستقیم محصولشان به مشتریان و خدمات به تجارت درآمد خود را کسب می کند. دو منبع اصلی درآمد عبارتند از: درآمد محصول و درآمد خدمات.
تاریخچه والمارتدرآمد محصول

والمارت طیف گسترده ای از محصولات را در دسته های مختلف دارد:

در گروه مواد غذایی ، آن ها محصولی مانند کالاهای مورد نیاز روزانه ، لبنیات ، غذاهای منجمد ، نانوایی ، محصولات کودک ، کمک های زیبایی و بسیاری دیگر دارند.
گروه سلامتی و بهداشتی محصولاتی مانند محصولات داروخانه و خدمات بالینی را دارند.
گروه سرگرمی محصولاتی مانند محصولات الکترونیکی ، اسباب بازی ها ، دوربین ها ، فیلم ها ، موسیقی و کتاب ها را دارد.
رنگ و سخت افزار ، خودرو ، کالاهای ورزشی ، صنایع دستی و کالاهای فصلی.
پوشاک شامل پوشاک برای مردان ، زنان ، پسران ، دختران ، کفش ، جواهرات و لوازم جانبی است.
لوازم خانگی شامل سرویس های مبلمان منزل ، دکوراسیون منزل ، زندگی و باغبانی است.

درآمد خدمات

والمارت همچنین برای درآمدزایی در زمینه های مختلف خدماتی را ارائه می دهد:

آن ها خدمات مالی مانند کارت های اعتباری ، حواله ، انتقال وجه ، انتقال پول ، پرداخت قبض و … را ارائه می دهند.
سرویس های پخش فیلم VUDU: این یک پلت فرم OTT مبتنی بر اشتراک برای خرید و اجاره فیلم ، تماشای نمایش های تلویزیونی در صورت تقاضا است.
خدمات بالینی شامل مراقبت های بهداشتی اولیه ، بررسی های جسمی و سلامتی ، تست های آزمایشگاه بالینی است.
خدمات بیمه درمانی

داستان والمارت بزرگترین فروشگاه جهان از این رو بود. با مطالعه تاریخچه والمارت به این نتیجه پی می برید که هر فروشگاهی برای موفقیت به استراتژی و اهداف و برنامه های خاصی نیاز دارد. بنابراین برای هر فروشگاه تازه تاسیس و نوپایی ضروری است تا به بررسی فروشگاه والمارت پرداخته و از آن درس بگیرد.

استراتژی وال‌مارت
ارائه کالاها با قیمت‌های پایین تنها یکی از استراتژی‌های وال‌مارت است. زنجیره خلق ارزش شرکت (فعالیت‌هایی که یک شرکت در یک صنعت خاص انجام می‌دهد)، فعالیت‌های مرتبط به چگونگی دستیابی وال‌مارت به استراتژی‌های مختلف را نشان می‌دهد. نخست اینکه مدیریت زنجیره تامین وال‌مارت بی نهایت کارآ می‌باشد. برای مثال وال‌مارت در تقلید از مفاهیم کسب و کار موفقیت آمیز رقبایش شهرت دارد. به علاوه از نظرات کارکنان استقبال می‌شود و حتی به آنها پاداش داده می‌شود. روش دیگر کاهش هزینه‌ها در مدیریت زنجیره تامین وال‌مارت، توانایی آنها در دنبال کردن حرکت محصول در طول کل زنجیره خلق ارزش است. وال‌مارت می‌تواند در هر زمانی اطلاعات محصول را در هر مرحله‌ای از تولید (مثل حمل کالا، توزیع از انبار مرکزی، انبار فروشگاه‌ها یا در قفسه‌ها یا در صندوق) که باشد پیگیری کند. قابلیت وال‌مارت در ساده سازی فرآیند تامین، آن را در حفظ سطح موجودی مناسب و پیگیری محصولات فروش رفته و فروش نرفته کمک می‌کند.
استراتژی‌های عملیات و توزیع هم وال‌مارت را در دستیابی به قیمت پایین کمک کرده‌اند. در واقع استراتژی وال‌مارت این است که فروشگاه‌هایش را در خارج از شهرهای بزرگ و با فاصله ۲۰۰ مایلی از فروشگاه موجود راه‌اندازی می‌کند. همچنین در شهرهای بزرگ‌تر، وال‌مارت با استفاده از خوشه‌ای کردن (تاسیس شعبه‌های نزدیک به هم) فروشگاه‌هایش از تبلیغات دهان به دهان برای جذب مشتریان استفاده می‌کند. به علاوه وال‌مارت به دنبال برآورده ساختن نیازهای مختلف مشتریان با استفاده از ۴ نوع مختلف از فروشگاه‌های زنجیره‌ای است که شامل فروشگاه‌های فروش کالاهای ارزان قیمت، فروشگاه‌های زنجیره‌ای عظیم، سامزکلاب‌ها و بازارهای محلی می‌شود. هر کدام از این فروشگاه‌ها از لحاظ اندازه، تعداد کارکنان و برآورد فروش با هم تفاوت دارند.
وال‌مارت نسبت به رقبایش هزینه بسیار کمتری صرف تبلیغات می‌کند. گروهی بودن فروشگاه‌های وال‌مارت و فاصله کم آنها از یکدیگر، یکی از دلایل این امر است. به این شکل آنها می‌توانند برای کل منطقه یک بار برای تبلیغات هزینه صرف کنند تا با سرشکن شدن این مخارج بین فروشگاه‌های آن منطقه، هزینه کل حداقل شود. یکی دیگر از بهترین استراتژی‌های وال‌مارت، فراهم کردن خدمات عالی برای مشتریان است. در هر فروشگاه یک فرد برای خوشامد گویی در محل ورود مشتریان حاضر هستند که به آنها چرخ‌دستی‌های حمل خرید می‌دهند و آنها را به قسمتی از فروشگاه که در آن کالاهای مورد نظر مشتری قرار دارد، هدایت می‌کنند. قانون هشتم از ده قانون سام والتون برای ایجاد یک کسب‌وکار نیز « فرا رفتن از حد انتظارات مشتریان» است و به گفته سام، اگر آنها بتوانند این کار را بکنند، مشتریان بارها و بارها به فروشگاه آنها باز خواهند گشت.
فعالیت‌های حمایتی در استراتژی وال‌مارت با فعالیت‌های اصلی‌ای که در بالا به آن اشاره شد مرتبط است. چنین فعالیت‌ها یا هزینه‌هایی شامل تکنولوژی‌هایی می‌شود که در پیگیری محصول(عملیات و توزیع آن)،‌ ارتباطات بین تامین کنندگان، آموزش کارکنان و سیاست‌های تشویق و پاداش، استفاده می‌شوند. درآمدها و سودهای وال‌مارت در سال‌های اخیر موفقیت کلی این فعالیت‌ها را اثبات می‌کند.
تحلیل استراتژی وال‌مارت
با استفاده از تحلیل SWOT (یک روش برنامه ریزی استراتژیک است برای اندازه گیری نقاط قوت S، نقاط ضعف W، فرصت‌ها O و تهدیدها T در یک پروژه یا سازمان) می‌توان به برخی از نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت‌ها و تهدیدهایی که وال‌مارت با آنها مواجه است اشاره کرد.
با استفاده از این گونه تحلیل‌های استراتژیک و شناسایی نقاط مثبت و منفی در رابطه با سازمان و رتبه بندی آنها بر طبق اهمیتشان برای سازمان، می‌توان اقدامات استراتژیکی به منظور بهبود شرایط برای سازمان انجام داد.
به علاوه با ارزیابی و مقایسه وضعیت سازمان با دیگر رقبا، می‌توان جایگاه آن را برآورد کرده و به این طریق مشخص می‌شود که برای پیشی گرفتن از رقبا، سازمان در چه حوزه‌هایی باید بیشتر فعالیت کند.

وال مارت

فهرست؛
– فروشگاه زنجیره‌ای وال مارت
– آشنایی بیشتر با فروشگاه زنجیره‌ای وال مارت
آشنایی با داستان برند وال مارت
حوزه‌های فعالیت فروشگاه زنجیره‌ای وال مارت
. عوامل موفقیت فروشگاه زنجیره‌ای وال مارت
استفاده از فناوری روز در فروشگاه زنجیره‌ای وال مارت
ویژگی‌های فروشگاه زنجیره‌ای وال مارت
اصول ده‌گانه فروشگاه زنجیره‌ای وال مارت
اصول و ارزش های وال مارت
چشم‌انداز آینده فروشگاه زنجیره‌ای وال مارت
ابتکارات فروشگاه زنجیره‌ای وال مارت
کمک به طوفان‌زدگان
قوانین طلایی والتون برای ایجاد کسب‌وکارهای موفق
شکست وال مارت اکسپرس
شکست وال مارت در هند
شکست وال مارت در روسیه
شکست وال مارت در آلمان
شکست وال مارت در کره جنوبی
وضعیت کنونی برند وال مارت
محصولات وال مارت
چشم بینای دنیای خرده‌فروشی
تکنولوژی برتر
استراتژی‌های عملیات و توزیع
انعطاف پذیری در برآورده کردن نیاز های مشتریان
تاریخچه
رشد وال – مارت
روح کارآفرینی والتون
حوزه فعالیت
عوامل موفقیت
فناوری روز
کنترل هزینه ها
وال – مارت در کاهش هزینه های توزیع نیز بسیار موفق بود.
وال مارت ،حامی محیط زیست
شعار وال مارت –هر روز قیمت کمتر
وال مارت – قاعده ۱۰قدم برای مشتری
منشور وال مارت -کاری را که امروز می توانند برای مشتری انجام دهند
فرهنگ و ارزشهای سازمانی
. بیانیه اخلاق و ارزشهای وال مارت
منابع انسانی
بنیانگذار
۱۰قانون کسب وکار از نگاه سام وال تون
چشم انداز آینده
مواظب مردم باشید:
به سمت دریچه فرصت استراتژیک بروید:
ترکیب ایده هـــای قدیمی با فناوری جدید
داستان والمارت بزرگترین فروشگاه جهان
اهداف والمارت
تاریخچه رویدادهای والمارت
مدل تجاری والمارت بزرگ ترین فروشگاه جهان
تاریخچه والمارت : بخش های اصلی والمارت
استراتژی بازاریابی والمارت
والمارت چگونه درآمد ایجاد می کند؟
درآمد محصول
عامل موفقیت کمپانی بزرگ والمارت
تفاوت های فرهنگی را دست کم نگیرید
خود را با قوانین دولت های خارجی وفق دهید
سلایق محلی را بشناسیم
تطبیق پیدا کردن با یک فرهنگ خارجی
توافق عمومی کارساز نیست
شبکه‌ی ماهواره‌ای شخصی
ابتکارات والمارت
پنتاگون و والمارت چه نقطه اشتراکی دارند؟
گذری بر تاریخچه لوگوی وال مارت
روند تکامل لوگوی وال مارت
رشد لوگوی وال مارت با انتخاب یک ستاره
آنالیز SWOT والمارت
نقاط ضعف‌ والمارت- عوامل استراتژیک داخلی
فرصت‌های والمارت – عوامل استراتژیک خارجی
تهدیدهای والمارت – عوامل استراتژیک خارجی
هوش مصنوعی به کمک کارکنان فروشگاه والمارت می‌آید
استراتژی والمارت در حوزه های فعالیت خود
بیانیه ماموریت و چشم انداز در استراتژی والمارت
Walmart برای ارائه خدمات بهتر از فناوری‌های نوین استفاده می‌کند
درک اهمیت و تاثیرگذاری فناوری‌های نوین
بزرگترین شرکت‌های خرده‌فروشی جهان کدامند؟/ چشم‌انداز فروش در سال۲۰۲۰
رقابت ۲خرده فروشی بزرگ جهان
مشتریانی که با یک «پیامک» خرید می‌کنند
خدمت Jetblack دروال مارت
روند رو به رشد والمارت چگونه بوده است؟
دلایل موفقیت فروشگاه والمارت
ورود به حوزه‌ی فروش اینترنتی کالا دروال مارت
وال مارت به‌عنوان پردرآمدترین شرکت دنیا شناخته می‌شود
سرمایه گذاری والمارت بر روی خرده فروشی آنلاین
سرمایه گذاری بر روی فناوری آنلاین امکان خدمت ‎رسانی به مشتریان هرچه بیشتری در طول دوران کرونا
ارائه سفارشات بدون برخورد مستقیم میان کارکنان و مشتریان دروال مارت
مدیریت موفق زنجیره تامین و لجستیک فروشگاه اینترنتی Walmart
استراتژی هایی هزینه ای دروال مارت
لینک های کمتر در زنجیره تامین
زنجیره تأمین اتوماتیک شرکت Walmart
چگونه «والمارت» دنیای تجارت را تکان داد
ماجرای کارت عضویت
تامین کنندگان جهانی وال مارت
هرروز قیمت کمترفاسفه وال مارت
والمارت یکی از بزرگترین مشتریان GS1 در دنیا
تکنیک و استراتژی های بازاریابی وال مارت
استراتژی رشد وال مارت
استراتژی های تبلیغ و ترویج در وال مارت
کمک به صرفه جویی در زمان مصرف کننده:
تبلیغات درنقطه خرید
استراتژی های تبلیغاتی رسانه های اجتماعی
استراتژی های فروش
استراتژی فعالیت فروشگاه
. استراتژی شبکه پخش و توزیع
تربیت کارکنان مشتری‌مدار
قیمت پایین و جذب مشتری وفادار
هر کجا و هر لحظه می‌توانید از وال‌مارت خرید کنید
کمپین‌های متعدد در رسانه‌های اجتماعی
بازاریابی آمیخته در وال‌مارت
بازاریابی ویروسی وال‌مارت
وال‌مارت چگونه از رقبای خود پیشی گرفت
رقبای اصلی وال‌مارت در صنعت فروشگاه‌های زنجیره‌ای،
رقبای انبارداری وال مارت
موقعیت وال‌مارت در بازار
استراتژی وال‌مارت
استراتژی‌های عملیات و توزیع وال‌مارت
وال‌مارت نسبت به رقبایش هزینه بسیار کمتری صرف تبلیغات می‌کند
فعالیت‌های حمایتی در استراتژی وال‌مارت
تحلیل استراتژیک وال‌مارت
دسته اول خریداران ارزشگذار به قیمت
دسته دوم خریداران توفیق طلب برند دوست
دسته سوم خریداران پولدار حساس به قیمت
برنامه تجاری و بازاریابی وال مارت
۱٫پوشش خبری برای مصرف کنندگان
روشهای بازاریابی وال مارت
سبک تبلیغات وال مارت
– کروگرو والمارت با تحویل خواروبار در خودرو به مقابله با آمازون میروند
تحلیل رقابتی والمارت
رونق غول های خرده فروشی در دوران کرونا
افزایش حقوق کارمندان وکارگران
وال مارت دستمزدها را بالا برد.
افزایش حقوق و پاداش کرونایی
جذب و حفظ کارکنان در شرایط کرونایی
استخدام کارمند جدید و افزایش شبکه لجستیک درآمازون
استراتژی های تبلیغاتی وال مارت
اجاره ه ای های جدید در ترکیب تبلیغات وال مارت
تحلیل فروشگاه‌های افق کوروش درمقایسه با وال مارت
هدف وال مارت: کاهش هزینه‌های مشتریان (زنجیره کارا)
پروژه های زنجیره تامین وا مارت
در ارتباط با فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش
دو نکته بسیار کلیدی در، فرهنگ خرید مشتریان کشورمان
وال مارت در مواجهه با پویایی های بازار
چالش های وال مارت در بازار
وال مارت در مواجهه با پویایی های بازار
وال مارت و مسائل زیست محیطی
توسعه ۳۶۰ وال مارت
موفقیت های وال مارت در مواجه با مشکلات بازار
مشتری نقطه پرگار فرآیند بازاریابی
بررسی عوامل موثربرمحیط بازاریابی
محدوده های ویژه برای تحلیل محیط
. تحقیقات بازاریابی در وال مارت
فروشگاه والمارت بازاری مبتنی بر بلاک چین ایجاد می کند
اختراع وال مارت و رقابت فزاینده
وال مارت نمونه موفق در پیاده‌سازی مدیریت دانش مشتری

با۱۸۵اسلاید تخصصی
دسته بندی: کارآفرینی » صنایع غذایی

تعداد مشاهده: 4041 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 185

حجم فایل:5,883 کیلوبایت

 قیمت: 68,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252
  • محتوای فایل دانلودی:
    185اسلاید تخصصی